woensdag 2 december 2009

boekenkastdingding

M'n inloggegevens voor LibraryThing kan ik nergens meer vinden en Google Desktop laat me hier zelfs in de steek. Er staat dus nu een prachtige boekenkast als de schatten van Ali B. te wachten op het juiste wachtwoord... De enorme hoeveelheid emailadressen die ik heb verbruikt in de afgelopen jaren maken het extra moeilijk weer toegang krijgen want het juiste adres weet ik ook niet meer. Had ik het maar op een papiertje geschreven en in m'n keukenlade gestopt...




Gewoon weer een nieuwe aangemaakt (hier is m'n kleine lijstje) en ze hebben zelfs al een punt.nl adres...! Gezien onze achtergrond in de bibliotheek spreekt dit natuurlijk enorm aan. Dit is zeer bruikbaar en kunnen we wel meer mee denk ik. Het draagvlak onder collega's en publiek zou toch redelijk breed moeten zijn bij dit digitale boekenplankje.

1 opmerking:

  1. Ali uit Almere?
    Nu Libraything aan de Aquabrowser is gekoppeld is een eerste stap gezet. Vlissingen experimenteert er ook mee. Misschien eens leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen