donderdag 3 december 2009

Ding 20 >> last.fm

Last.fm.... Hier heb ik toch lange tijd over na moeten denken want het is het eerste ding wat geheel nieuw voor mij is. Alhoewel, vervang m'n digitale boekenplankje door muziek en je hebt in zekere zin last.fm voor je staan. Nu nog een web 2.0 toepassing die de vrienden van m'n Librarything koppelt aan die van Last.fm en ik heb de perfecte vriend/vriendin... Is er al een toepassing op het gebied van films..? Nu word ik toch echt enthousiast (nieuwsgierig)!

De koppeling met de collectie in de bieb ligt natuurlijk voor de hand.. Leuke toepassing en ik ga er thuis ook zeker meer mee doen...!

1 opmerking:

  1. Ik heb het nooit uitgeprobeerd maar er wordt op internet verwezen naar Movielens. En biedt de InternetMovieDatabase je geen houvast?

    BeantwoordenVerwijderen